Slider

Sara 100

sunnuntai 29. lokakuuta 2017



Mukavaa sunnuntaita kaikille! Luette juuri tämän blogin sadatta postausta. Rupesin juuri miettimään, onko sata vähän vai paljon. Vertasin lukemaa edelliseen blogiini. Sinne olin saanut väsättyä 340 tekstiä yli kolmen vuoden aikana. Siihen verrattuna tuntuu tuo 100 tekstiä noin yhdeksän kuukauden aikana aika isolta määrältä. Loppujen lopuksi kuitenkin 100 tekstiä tuntuu samaan aikaan aika pieneltä luvulta, etenkin kun jaettuna yhdeksällä tulee siitä vain 11. Tahti oli toki keväällä aika hidasta, kun keskityin pääsykokeisiin ja kaikki postaukset olivat helmi- ja maaliskuun aikana  kirjoitettuja. Nyt olen päässyt tahtiin, josta olen ainakin itse todella tyytyväinen. Toivon, etten joudu töiden takia tyytymään kolmeen postaukseen viikossa, sillä silloin tuntuu, etten ehdi sanoa kaikkea mitä tahdon saada sanotuksi. Sitä ei kuitenkaan vielä tiedä.


Tällä hetkellä luetuimmat postaukseni koko ajalta ovat:
Lush on siis selvästi ainakin teitä kiinnostanut haha! Tuo viimeinen kyllä yllätti täysin, sillä sitä on luettu kovasti, vaikka kommentteja ei juuri ole tullut. Se on kuitenkin facebookista ainakin kävijöitä houkutellut. Olisi toki ollut kiva kuulla kommentteja myös tuommoisesta mun muista postauksista poikkeavastakin tekstistä. Jos siis sulla on siitä jotain sanottavaa, niin käyppä toki jättämässä jälkesi kommentteihin! 





Aloitin bloggaamisen alkujaan vuosia sitten, mutta palasin tänä vuonna sen pariin kahdesta syystä. Olen aina pitänyt vaatteista sekä yleisesti kaikenlaisesta estetiikkaan liittyvästä puuhailusta kuten sisutamisesta. Toinen mistä olen aina myös pitänyt on kirjoittaminen. Koin, että bloggaamalla voisin yhdistää nämä kaksi kiinnostusta. Kuvaamalla asujani ja kirjoittamalla niistä sekä muista minua kiinnostavista asioista pääsisin puuhailemaan kummankin kiinnostuksen kanssa. Toinen syy miksi aloitin bloggaamisen oli sen tuoma yhteisö. Koin, että minulla oli jotain sanottavaa. Puhuin sitten kehonkuvasta tai ihan vaan niistä Lushin lemppareista, niin uskoin jonkun tahtovan kuunnella. Tai en tiedä uskoinko tähän aina, mutta toivoin ainakin. Toivoin voivani antaa jotakin takaisin sille blogi-yhteisölle, jolta olen vuosien saatossa saanut itse niin paljon ideoita, ajatuksia ja suosituksia. Vaikka kirjoitankin blogia omasta tahdostani ja omaksi ilokseni, niin kyllä minä kirjoitan sitä myös teille muille. On mielestäni usein tekopyhää bloggaajien sanoa kirjoittavansa blogia vaan itselleen, sillä silloinhan he voisivat vain pitää päiväkirjaa. Kyllä kaikki bloggaajat kirjoittavat jossain määrin myös lukijoilleen.

Nyt kysymys onkin, mitä teitä kiinnostaisi nähdä minulta tulevaisuudessa? Mulla on itsellä hurjasti ideoita, kunhan vaan olisi hurjasti aikaa ja mahdollisuuksia myös niiden toteuttamiseen. Mä otan kuitenkin aina ilolla ehdotuksia vastaan, tähän postaukseen tai ihan mihinkä tahansa. 

Eli mikä on ollut sun suosikkisi Saran sadasta postauksesta? Ja mitä toivoisit multa tulevaisuudessa?

14 kommenttia:

  1. Satanen lähestyy mullakin, jee! :)

    Mulle sun postauksista on jäänyt mieleen sponge cake (joka odottaa edelleen kokeilua!), kaikki ihanat kahvilapostaukset ja asut tottakai! Ei niistä voi valita suosikkia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua Taru! Hahah, sponge cakea kannattaa ehdottomasti kokeilla! Kiitos Taru 😍

      Poista
  2. Ooh mahtavaa Sara!!<3 Mä toivoisin totta kai aina vaan enemmän tyylijuttuja ja myös videoita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elli 😍 Noita kyllä mielelläni toteuttaisin parhaani mukaan, joten ihana kuulla! :)

      Poista
  3. Mullakin blogissa tän hetken uusintaa postausta edeltänyt postaus oli sadas. En vain hoksanut siitä mitään mainita, heh. :D
    Asupostaukset on aina kivoja, niitä ainakin jatkossakin lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähänkö hauska! Onnittelut sulle sadasta postauksesta :) Kiitos, kiva kuulla että niistä tykätään! :)

      Poista
  4. Asupostauksia!! Sun tyyli on niin ihana! :) Ja vautsi, sata postausta kuulostaa mun korvaan ainakin paljolta! Kaikki meikkijutut kiinnostaa mua myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Milla, ihana kuulla! :) Kyllähän se aika paljon tosiaan on :D Yllätti itsenikin tämä!

      Poista
  5. Onnittelut sadasta postauksesta! <3 Asupostaukset on aina tervetulleita, sulla on niin kiva tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Piia ❤️ Jälleen ihana kuulla, sillä asupostaukset ovat munkin lemppareita! :)

      Poista
  6. Onnittelut sadannesta postauksesta! :) Mullakaan ei oo sataseen enää pitkä matka :D Mun postaustoiveena on myös asupostaukset, koska sun tyyli on aivan upea! ♥ Myös kosmetiikka aiheisia postauksia on aina kiva lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia! :) Noniin pian saa siis suakin onnitella :) Voi kiitos, on niin kiva että asukuvat on niin monen lemppareita!😍 Kosmetiikka on kyllä kanssa mieluinen aihe :)

      Poista
  7. Paljon onnea sadasta postauksesta, se on tosi hyvä rajapyykki! Sulla on kyllä tosi aktiivinen postaustahti :) Itteäni kiinnostais just kosmetiikkapostaukset sekä asupostaukset, sulla on aina niin kivoja asuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini! :) Alkuun postasin vähän harvemmin, mutta nyt yritän pysyä aikataulussa, niin saa paremmin asiat tehtyä :) Nämä taitavat olla yleisimmät suosikit, ja siitä oon kyllä ilonen, sillä ovat mun lemppareita kanssa lukea ja toteuttaa!

      Poista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan