Slider

Luxus toivelistani

maanantai 24. huhtikuuta 2017



Tältä näyttää ainakin osanen mun Luxus-toivelistastani. Toiveiksi varmasti suurin osa näistä jää, ehkä voin vielä joskus joitain näistä laukuista hankkia, mutta toistaiseksi ainakin riittää, että saan niitä katsella. Lempiväriäni ei kyllä varmaan ole vaikea veikata näiden laukkujen perusteella!
Ensimmäinen kollaasi koostuu pelkästään Louis Vuittonin tuotteista. Nämä bootsit ovat mun mielestä ihan super coolit vaikka eivät ole lainkaan mun perinteistä tyyliä! Nämä laukut ovat pitkään olleet mun mielessä, mutta etenkin pochette metis sekä capucines ovat kasvaneet mun suuriksi suosikeiksi.
Toisessa kollaasissa on Chanelin ja Guccin tuotteita. Totta kai Chanelilta toivoisin juurikin klassista CC-rintaneulaa sekä Chanelin Boy laukkua. Pidän myös klassisesta double flap bagista, mutta Boy on  vielä enemmän mun mieleen. Tykkään klassisesta mustasta, mutta rakastan myös punaisen sävyisiä boy-laukkuja, ja tämä tämän kevään vihreä on myös aivan ihana. Pitkään pidin Guccia kuolleena brändinä, eikä siltä tuntunut tulevan oikeastaan mitään kiinnostavaa, mutta nyt Gucci on tuntunut uudistavan itseään ja onnistunut aivan täydellisesti. 
Viimeisessä kollaasissa on Burberry ja Mulberry. Burberryllä on paljon vaatteita joista pidän, mutta valitsin tähän nyt tämän yksinkertaisen neulemekon. Mulberry on myös mun aivan suosikki design brändejä, vaikka ne eivät olekaan yhtä hyviä sijoituksia kuin Vuitton tai Chanel. Mulberryn laukkujen lisäksi rakastan brändin vaatteita ja kenkiä sekä asusteita. 
Mitä löytyy sinun luxus toivelistaltasi?

So these are some of the items on my luxury wishlist. Most of these will probably stay there on that list but maybe one day I'll be able to buy some of the bags I've listed on there. I guess it's not very hard to guess my favourite colour based on these bags? The first collage consists of Louis Vuitton products, the second one Chanel and Gucci and the last one Burberry and Mulberry. What's on your luxury wishlist? 

2 kommenttia:

  1. Ihania, ihania juttuja!! Itsellä ois listalla Vuittonin Keepall Eclipsenä ja juurikin se perinteinen Chanelin double flap bag jumbona😍 Keepalliin yritän parhaillaan säästää, koska sille olis paljon tarvetta mutta oon tunnetusti aika huono säästämään niin...:D

    VastaaPoista
  2. Oioi ihania noikin 😍 Keepallia oon kyllä ite kans harkinnut! Tällä hetkellä kaikki säästöt menee siihen että jos ehkä joskus muuttais omilleen, mutta sen jälkeen se on varmaan toi Pochette Metis joka ekana houkuttelee 😍 Mutta kyllä hiljaa hyvä tulee ja hiljalleen säästää!

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan