Slider

Arkikuvia kännykästä

perjantai 14. huhtikuuta 2017

Siskoni ihana kissa piristi ihanasti mun sairaspäiviä  viimein terveenä lähdettiin kampaajalle ja käytiin kanssa naughty burgerissa ❤ käytiin myös kanniston leipomossa hakemassa herkullisia korvapuusteja

Mun perinteinen leivonta set up, taustalla pyörii Endeavour Morse ❤ korvapuustit ovat kyllä mun bravuuri vaikka itse sanonkin ❤ meillä meni yks päivä sähköt ja ne oli poissa noin kolme tuntia, pimeydessä ei ollut muuta tehtävää kuin katsoa Sydämen asialla!

käytiin kaverin kanssa Engelin brunssilla  illalla mentiin katsomaan Beauty and the Beast joka oli yllättävän hyvä

sain mun Pentikin maton viimein esille ❤ käytiin äitin kanssa Ateneumissa katsomassa Tuulikki Pietilän näyttelyä ❤ selfie pitkästä aikaa

nähtiin kävelyllä jo leskenlehtiä ❤ erään lauantain ateria ❤ ja jälkiruoka, ohje tähän kakkuun löytyy myös blogista

tän hetkinen lukukirja, erittäin kiinnostava ❤ koski on jo vauhdissa ❤ "työpöydälle" kasaantunut DVD pino, olen yrittänyt katsoa kaikki lempileffat ennen pääsykokeisiin lukua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan